Snorar

Här sitter jag med en näsa som rinner som en öppen kran. Det har blivit värre under dagen, så var det här tänker sig att sluta, det vet bara stjärnorna.
 
Pallrade mig såklart till jobbet ändå, brukar bli om inte kroppsligt så i alla fall mentalt piggare av att vara där. Vill väl påstå att dagen (för min del) flöt fint med skogstur och allt. Det enda trista med just torsdagar är att jag knappt hinner se A, men det brukar vi i och för sig överleva.
 
Vi har fått ny kyl och ny frys här hemma idag. Har med andra ord alldeles nyss organiserat burkar och askar och påsar och allt sånt. Det blir nog bra. Vi fick ju tillochmed en ägghållare! Ni vet, en såndär som man kan ställa äggen i så man slipper se äggkartongen.
 
Finemang, liksom!

Kommentarer

Tyck och tänk här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback