Söndagens

Sen en dryg timme tillbaka är jag hemma efter en dag i flygande fläng. Eller vad jag ska kalla det?

Strax före elva (!) behagade jag slå upp de små blå. Då blev det fart; halv tolv satt jag på cykeln och hade då packat och iordningställt allt jag kunde tänkas behöva under dagen.
 
Klockan tolv drog PowerSteppasset igång. Höjde stepbrädan idag, och jösses, vad mycket jobbigare det blev! Men jag tog mig igenom det, sen blev det en snabb rusch in i omklädningsrummet och fyrtio minuter senare satt jag på cykeln igen, uppför backen mot Domkyrkan (tack och lov att den ligger nära gymet).
 
Mellan två och fyra repade vi inför kvällens kosert, sen blev det smink och fix och prat och skratt innan vi på slaget sex stod beredda. Konserten flöt fint. Det blev mycket beröm efteråt och vi var nöjda allihop.
 
Så. Nu har jag alltså landat hemma. Ska försöka varva ner nu, innan det är dags att krypa ner under täcket igen. Ska bara försöka umgås lite med Finaste först.

Kommentarer

Tyck och tänk här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback