Middagsplaner

Häpphäpp!
 
Om en timme kommer kollegan J och hens sambo hit på lite middag. Det mesta är förberett. Igårkväll blandade jag ihop lite allt möjligt och fick till några trevliga müslibars och nu på eftermiddagen, när jag kommit hem från dagens tuffa pass (en timmes crosstrainer, en timmes step-up/styrka, en halvtimmes core - älskar söndagar!), smälte jag lite blockchoklad och doppade ena sidan av barsen i. Det blir garanterat fler gånger, som jag tillverkar såna! Dessa bars får lov att utgöra efterrätten. Innan dess ska de bjudas på kyckling, fylld med crème fraïche, färsk timjan, västerbottensost och bacon (jag har gjort en liknande variant med en sojafilé, fast utan bacon då) och till det blir det sallad och potatisgratäng. Jag har en känsla av att vi kommer vara hyggligt mätta när kvällen är över.

Kommentarer

Tyck och tänk här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback