Senaste dagarnas @instagrammande

Tisdag.
 
 Fredagens lyx: Vaniljkesella med färsk passionsfrukt i.
 
 Därefter ullstrumpor och Gordon.
 
 Och öl.
 
 Lördagens lunch: Basilikapuckar, sojachorizo och grönsaker.
 
 På kvällen åkte vi hem till N och såg senaste Star Trek i 3D. Live long and prosper.
 
 Typisk söndagförmiddag. Slant med mascaran. Fast bara lite.
 
 Hade nästan huvudet med mig... bortsett från att jag fick köpa vatten, och låna hänglås på gymet. Hursomhelst; PowerStep och Core, blev det på söndagen.
 
 Typ såhär peppad och glad kan man vara, efter två grymma pass med en av världens bästa instruktörer.
 
 Fågeljävel.
 
 Gårdagens träning: Nytt pass (för mig). Sjukt kul!
 
 Frukosten jag alldeles nyss hällt i mig: Havregrynsgröt och kaffe. En klassiker.

Kommentarer

Tyck och tänk här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback