En söndag utan större målsättningar.

Som en följd av ren tristess, har vi gjort en liten road trip nu på kvällen. Vi åkte till Kil, svängde mot kyrkan och tog sen ett varv runt Nedre Fryken. Så otroligt vackra omgivningar! En kort stund såg vi Fryken breda ut sig i sin fulla prakt, och då kände jag det där stilla lugnet som bara vatten kan ge mig. Jag lovade mig själv att cykla samma runda i sommar (visst, det blir några mil, men lätt att det är värt det! Jag vet ju om inte annat att T bor i närheten, så jag får väl svänga in där på ett pit stop...
 
En bit av vägen gick genom skogen och där travade plötsligt en älg lugnt över vägen. Hen stannade sen och lät sig villigt fotograferas.
 
Ja... det är väl typ så långt vi kommit idag. En söndag utan större målsättningar. De är viktiga, de också.
 

Kommentarer

Tyck och tänk här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback