Functional training

Efter migränanfallet igår så har dagen gått i ett töcken och det har känts som om jag haft typ blyhjälm på mig. Har dock fått dagen att flyta och framförallt så har jobbet varit lugnt. Rätt viktigt när man inte mår hundra rent fysiskt.
 
När jag kom hem så testade jag, för första gången, DVDn Functional Training som jag fick med ToppHälsa. Passet var rätt kort, knappt trettio minuter effektiv tid inkulsive uppvärmning och det var långt ifrån det jobbigaste jag gjort. Men hursomhelst så får det räknas till dagens fysiska aktivitet då jag helt enkelt inte pallar mer än så. Har ju fått något gjort, och det är det viktigaste.
 
Nu ska jag sätta pajdeg, har lovat att fixa paj till kräftkvällen med Finastes kollega imorgon.

Kommentarer

Tyck och tänk här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback