Sömnadsprojekt

I onsdags cyklade jag i klänning. En ganska lång sådan. Det var dumt. Den fastnade i bromsen och fick ett litet hål. Nu är klänningen inte sådär överdrivet exklusiv; den är enkel och svart och köpt på Gina Tricot för hundrafemtio kronor.
 
Men ändå. Det är en tubklänning och jag gillar den.
 
Så den fick bli mitt nya projekt. Idag var jag ner till stan och köpte mudd och dekorband och tråd. Det bidde ingen klänning mer. Det bidde en tubtopp.
 
Pass opp! Här kommer (fruktansvärt dåliga, men ändock) instagrambilder. Jag blev faktiskt nöjd (medtag i beräkningen att mina sömnadskunskaper uppgår till att se skillnaden mellan en symaskin och en brödrost.
 
Före...
 
 ...och nu; en lagom bylsig tubtopp med blomsterdetaljer.

Kommentarer

Tyck och tänk här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback