*Suck*

Fortfarande förkyld. Blir så irriterad. Imorgon har vi vår konsert, och jag vägrar vara sjuk då! Lever just nu på buljong och te. När vi hade övning i kyrkan igår, kunde jag knappt svälja, så att äta pizza var uteslutet. Mirjam (min räddande ängel) såg dock till att få i mig ett par bananer.

Övningen igår, ja... Fick lov att  vara tyst i stort sett hela tiden, var bara med det allra sista. Resten av tiden satt respektive låg jag på en kyrkbänk och lyssnade.

När de andra gick en trappa upp för att äta pizza, låg jag kvar. Tänkte gått upp, men insåg snart att jag skulle ändå inte få i mig något, så jag kom mig aldrig för att göra den ansträngningen. Låg kvar istället. När kyrkan blev tom kom tystnaden. Vet ni hur tyst det kan bli i en kyrka? Vet ni hur fort man kan somna i en tyst kyrka?

Vaknade så smått till liv när de andra droppade in igen, sen kände jag mig betydligt piggare och orkade faktiskt öva lite det sista.

Hoppas nu bara halsen blir odentligt bra till imorgon. Får dricka mycket te och honungsvatten! Och hostmeicin.

Kommentarer

Tyck och tänk här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback