Ruggigt

Brr, det är kallt ute. Var ute och joggade i förmiddags och innan jag hade kommit igång så frös jag så jag hoppade. Men så fort jag börjat jogga och kommit en liten bit så var jag varm och go.

Jag har precis gjort av med en massa pengar. Jag har beställt dator. Och virusskydd. Och Microsoft-paket. Och försäkring. Dessutom har jag gjort ett besök hos ComHem och beställt bredband.

Nu blir inget sig likt längre. Men det ska bli skönt att ha en dator hemma. I julklapp ska jag önska mig mobilt bredband (om det inte ingrår, men det är jag tveksam till) så att jag kan släpa med mig datorn överallt. Och det ska bli så himla skönt att inte behöva vara beroende av mamma och pappas dator för att kunna använda Finale Notepad (ett kanonprogram som jag skriver in låtar i, så jag kan repa stämmor vid datorn). Dessutom ska min kompis få ge mig en fullversion av det så att jag får fler skojjiga versioner.

Tror inte jag börjar förrän 16.15. Klockan är nu 13.05.

Vad ska jag hitta på?

Kommentarer

Tyck och tänk här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback