Axvall

Sitter i en villa i det lilla samhälle jag bott i under tjugo år. Huset står där det alltid stått. Det enda som förändrats är mammas och pappas rum. Eller färgen på väggarna, snarare. Ljust beige med en ljus cappuchinofondvägg. Bättre än det förra, blå. Fast jag ser allt att de missat lite. Fusk, fusk.

Igår var jag uppe i Ljungstorp och firade Saga. Vi åt, åt och åt. När jag vaknade i morse var jag fortfarande mätt, men en cykeltur på nio kilometer uppför samt rengöring av sju boxar fixade den saken. Var bara uppe ett par timmar. Jens, Katarina och Saga åkte till Färjestad, så jag fixade det sista i stallet och sen åkte jag hit igen. Ska laga mig någon mat nu, sen ska det bli sjunga av!

Kommentarer

Tyck och tänk här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback