Jösses, vilket tempo!

Idag fick jag reda på resultatet på tentan. Måste ge Marika ett stort plus för att hon rättade så fort. Och den kom hemskickad! Har jag aldrig varit med om förut...

Jaja, nöjd är jag i alla fall!

På den muntliga tentan fick jag G+. Nånstans mittemellan alltså. Kunde kanske gjort bättre, men jag varken hoppades eller trodde väl aldrig på ett VG där...

Hursomhelst, på den skriftliga tentan gick det desto bättre. 93,5 av 100. Det betydde VG, eftersom den gränsen låg på 85. Är minst sagt nöjd med min insats. Nu hoppas jag bara att det gick lika bra för alla andra. Något säger mig att genomsnittspoängen var ganska hög på den här tentan.

Nu så... Då behöver jag inte ha någon som helst tentaångest längre, vare sig beträffande att göra tentan eller att få tillbaka den. Nu kan jag fira påsk i lugn och ro.

Vågar jag hoppas på ett VG i kursen nu...?

Kommentarer
Frida säger:

Den enda kommentaren som känns riktigt rätt just nu är: Vad var det jag sa. ;) Grattis! Det är ingen känsla som kommer nära känslan av att ha lyckats med någonting. Ha det bra! Nu kan man gå till torsdagslektionen med ett leende på läpparna!

2009-04-07 | 12:23:20

Tyck och tänk här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback