Sömnig

Blev minsann en promenad inatt, och trevligt sällskap fick jag.

Av någon anledning stoppade jag in en Mord I Sinnet-DVD innan jag gick och la mig. Trodde väl att jag skulle orka se ett avsnitt. Dock stängde jag av DVD-spelaren, antagligen för att inte somna ifrån avsnittet. Eller jag vet inte. Såg det nu istället.

Jaja, när jag skulle sova så orkade jag inte bädda upp, så jag la mig direkt på soffan och mina prydnadskuddar, med min fleecefilt över mig. Vid fem i morse vaknade jag och efter lite dividerande bäddade jag till sist upp och kunde krypa ner.

Vaknade inte förrän halv tolv. Blev en dusch och nu är jag faktiskt människa igen. Ska bli en cykeltur till universitetet sen för att skriva ut min nya notskatt.

Lika bra att komma igång då.

Kommentarer

Tyck och tänk här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback