Torsdag hägrar

På torsdag jobbar jag sista dagen. Den sista dagen på en evighetslång sommar. Sen har jag och pappa ändrat planerna så vi åker upp med mig och min packning redan torsdag kväll. Jag kan bara sammanfatta det med ett ord: ÄNTLIGEN! Längtar efter lägenheten, staden, vännerna och Finaste. Det riktigt blöder i mig när jag tänker på allt och alla. Men nu.

Nästa lördag ska jag och Finaste till Kerstins underbara lilla stuga på kräftskiva. Jag ska inte äta kräftor såklart. Men lite falafel kan jag steka upp. Resten kan jag äta.

Trav är kul. Fast inte i söndags. Vi åkte till Örebro med två hästar. En galopperade i ledning i sista kurvan. Doccen kokade ihop med en annan häst i första kurvan och galopperade.

Som sagt.

Trav är kul.

Men Finaste gjorde sig besväret att åka från Karlstad till Örebro så vi kunde träffas. Min fina Finaste...

Japp, det mesta känns typ... bra just nu.

Kommentarer

Tyck och tänk här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback