Från mobilen på tåget

Har sjukt tråkigt. Bara snö utanför fönstret och eftersom vi inte fick åka X2000 som var tänkt utan får mysa på ett trångt jävla Intercitytåg så kommer vi fram över en timme senare än vanligt. Bläh!

Jaja, vi kommer väl fram till sist och Stockholm flyttar ju inte på sig. Bråttom har vi inte heller. Bara tråkigt. Har alltså lämnat Karlstad för vad som verkar vara sista gången i år. Ska allt bli lite trevligt att se Axvall igen. Saknar hästarna och katterna så jag nästan får lite abstinensbesvär.

Dags att stänga ner wappen innan det blir för dyrt. På hotellet finns trådlöst bredband så det blir nog ett par uppdateringar i helgen. Mellan allt shoppande av julklappar... Och skor förhoppningsvis =)

Kommentarer
Frida säger:

Hoppas att du får det trevligt i helgen. Själv ska jag packa det sista innan jag sätter mig på tåget till Katrineholm. (Såg skylten förresten...har aldrig tänkt på att B:et är upp och ner förrut. Ändå har man kollat på bilden flera gånger i olika sammanhang.) Kram

2009-12-18 | 23:23:46

Tyck och tänk här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback