Helt sjukt...

...att nackspärren inte ger sig. Har verkligen försökt med ALLT! Värktabletter tills jag nästan är hög, Zon och värmekudde. Ingen reaktion, förutom att det fortsätter bli värre. Finaste pratade med sin mamma i telefon förut och kallade mig för Ringaren i Notre Dame. Japp, kan inte ens gå upprätt och jag har huvudet på sned som en annan Olle Goop. Fast på honom ser det bara mysigt och glatt ut. Jag ser helt skadad ut.

Jag har i alla fall fått en positiv kväll, med Hell's Kitchen, Cheez Cruncherz och en flaska Trocadero. Det får dämpa ångesten över att jag har så ont så jag inte orkar tänka. Ergo inget plugg över huvudtaget. Vilket bara ökar på ångesten, för det gör att dagarna jag har på mig innan jag träffar handledaren och bör ha skrivit minst en handfull sidor stadigt minskats till två och en halv. Paniken hopar sig. Imorgon måste det bli en hel massa gjort, hur ont jag än kanske har.

Nu blir det knarka kudde och hoppas på att nacken mjuknar.

Kommentarer

Tyck och tänk här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback