Kort update

Inte mycket som hänt det sista. Hade konsert i söndags och den gick bra. Passade ju på att fylla år också, och även det gick fint. Inga nya ålderstecken än. Finastes föräldrar var här hela helgen och på söndagen fick de träffa mina föräldrar öven en bit tårta och en kopp kaffe. Inga problem där. Av mamma, pappa, Emma och David fick jag en ljudbok, en bok, strumpor och pengar. Av mormor och Missan fick jag pengar också. Finastes mamma hade gjort en räd på sitt jobb och tagit med sig en praktisk liten bag och ett par mysbyxor. Av Finaste fick jag en pusselmatta, precis som jag önskat mig. Gunilla kom på konserten och hade plockat med sig en chokladkalender =)

Förresten, någon som vet vad mina föräldrar blir till mina svärföräldrar? Finns det något namn för det? Jag brukar vara duktig på vem som är vad till vem. Har blivit tvungen till det eftersom jag har så sjukt stor släkt i och med mammas alla kusiner runtom i världen. Men? Om någon vet, så informera mig, tack!

Nu ska jag skriva rent min intervju från igår. En imorgon också, sen är det bara skrivande kvar.

Kommentarer

Tyck och tänk här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback