Nackont

Har haft lätt nackspärr i två dagar nu. Somnade med det i söndags, sen gav det sig under kvällen igår. I morse hade det kommit tillbaka, och nu gör det sjukt ont på en enda ounkt i nacken. Lever på värktabletter och hoppas att en varm dusch och en natts sömn ska ta bort det.

Annars försöker jag organisera mig till uppsatsskrivande (nej, det går inte fort framåt) samt till städning. Det kommer föräldrar hit i helgen, och det måste dammsugas och skuras golv. Julpyntat har vi gjort, med stjärna i fönstret, ljusstakar, blommor, ljus, nån liten tomte samt en gran-ljusslinga som vi köpte på Clas Ohlsson. Är lite besviken på den, men den får duga tills jag hittar en som är längre och fluffigare. Just nu sitter den virad kring balkongräcket och täcker inte alls på det sätt som jag föreställt mig. Men det får gå.

Tillbaka till matlagningen!

Kommentarer

Tyck och tänk här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback