Ännu mer vinter

Skrev en ambitiös lista igår kväll. Såhär såg den ut:

Fredag 6/2
- Engelska: One Language, Different Cultures, kap 1+3.
                      Nyckelord, 3st/kap, 5 rader om varje
                      Artikel från UK, sammanfattning
- Engelska: One Language, Different Cultures, kap 4, förbered redovisning
                      Nyckelord
                      Artikel från AU
- Engelska: Radioprogram
                      JVL
- Musik: Börja förbereda musik-/rytminstund + gitarr
- Söt Likörs Verksamhetsberättelse
- Stan: Mys biljetter
             Swebus
             Frida, handla på Bergvik
- Jogga.

TREVLIG KVÄLL MED GÄNGET!!!

Numera ser listan ut såhär, dock:

Fredag 6/2
- Engelska: One Language, Different Cultures, kap 1+3.
                      Nyckelord, 3st/kap, 5 rader om varje
                      Artikel från UK, sammanfattning
- Engelska: One Language, Different Cultures, kap 4, förbered redovisning
                      Nyckelord
                      Artikel från AU
- Engelska: Radioprogram
                      JVL
- Musik: Börja förbereda musik-/rytminstund + gitarr
- Söt Likörs Verksamhetsberättelse
- Stan: Mys biljetter
             Swebus
             Frida, handla på Bergvik
- Jogga.

TREVLIG KVÄLL MED GÄNGET!!!

Och varför??? Jo, för att det bara vräker ner snö här, så jogga är uteslutet! Jag hatar snö, det har förstört min dag! Inte bara joggingturen, blir helt sur bara jag tittar ut.

Jaja, får väl ta mig an de andra sakern på listan. Ska börja prioritera det... Snart...


Kommentarer

Tyck och tänk här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback