One down, two to go...

Har klarat av mitt första årsmöte som ordförande för Söt Likör. Bortsett från att en sprängande huvudvärk smög sig på framåt niosnåret, gick allt bra. Tack och lov fanns Anna i närheten hela tiden, så jag kunde fråga henne om det var något. Fick en del tack sen efteråt, och kommentarer om ett bra möte. Skönt att höra, särskilt när man suttit i sammanlagt fyra timmar och hållit i möte.

I övrigt drev Leif mig till tårar. Han sa en massa fina saker om mig när det kom till att välja en vice ordförande. Började prata om att jag annars gör för mycket, och inte håller i ett år till. Vilket är helt sant, men jobbigt att höra från någon annan, även om det är fina ord. Som tur var så blev det läge att släppa diskussionen medlemmarna emellan, så jag kunde ursäkta mig med ett toalettbesök.

Ska snart sova, tidig morgon imorgon.

Kommentarer

Tyck och tänk här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback