Orkar inte...

Hr verkligen försökt plugga idag. Lite i alla fall. Men det har inte gått. Två gånger har jag i stort sett somnat med näsan i boken. Jag har sovit oerhört mycket under dagen, för att vara jag. TRE(!) powernaps. Jag som i stort sett aldrig powernappar annars. Jag börjar väl inte bli sjuk?

Testade en ny grej på gymet idag. Sänkte de flesta vikterna, och körde 3x12 repetitioner på varje maskin. Eller ja, nästan alla. Några är krävande som de är, så de tog jag lite färre repetitioner på. Ingen crosstrainer, men 2x50 hopprepshopp orkade jag innan jag cyklade hem i snömodden.

Annars har jag varit rätt ineffektiv idag. Har tvättat, i övrigt har jag suttit och känt mig trött.

Men nu blir det stämrep med A2!

Kommentarer

Tyck och tänk här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback