Påväg mot nya rekord

Ganska nyligen hemkommen från gymet och vad man med ett enda ord skulle kunna kalla för ett idiotpass.

Började som vanligt med styrketräning. Kände mig lite seg, men det var nog mest för att det var längesen sist. Ställde mig därefter på crosstrainern och körde stenhårt från början till slut. Efter trettio minuter hade jag trampat bort 412 kalorier (enligt maskinen i alla fall, fast jag vet inte hur mycket man kan lita på den...)! Skakade i benen och hjärtat slog skitfort, men jag var jättestolt! Nytt rekord (som jag antagligen inte slår på flera månader)!
Efter stretchingen hade jag återfått styrkan i benen och körde ett litet hopprepspass på 5x50 hopp. Sen fick jag lov att stretcha låren igen, men det var det värt. Det var lägesen ett gympass kändes så bra, givande... och uttröttande. Men på ett bra sätt.

Nu ska jag ner på stan och bränna pengar på jeans. Det är en order från min far, som, efter att ha sett ett par av mina jeans gav mig femhundra kronor och sa:
-Nu köper du jeans, inget annat.
Okej då, om jag MÅSTE shoppa så...

Höres!

Kommentarer

Tyck och tänk här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback