Tongivande solist

Är sjukt stolt över mig själv idag!

Vi hade en liten brödsjungning på ett café idag. Vi var bara sju personer, jag var ensam A2:a. Vi sjöng ett urval av vår standardrepertoar, bland annat "Java Jive" och "Gubben Noach". Båda innehåller A2-solon. Och jag vågade! Tyckte nästan det var kul, fast nervös var jag. Men nu är det gjort och det gick bra. Kan ju ha hjälpt att publiken var ganska liten. För att inte säga minimal. Sex personer, det vill säga färre än körsångarna. Jag fick ge ton också, medan Anna dirigerade och pratade mellan låtarna.

Ledig imorgon, fast det är väl pluggande som gäller. Ska se på TV en stund nu, kanske surfa runt lite på YouTube. Sen sussa sött.

Kommentarer

Tyck och tänk här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback