Hemma

De sista veckorna har det minsann varit fart på mig. Jag har haft besök, träffat vänner och varit i stallet. Nu har jag dok, för en timme sen ungefär, äntligen landat i Karlstad. Jag måste varit en lustig syn där jag gick. Jag åkte med Pia som skulle upp hit på lunchtrav och hon släppte av mig vid UnoX. Sen gick jag den fysiskt korta men just idag mentalt länga sträckan hem med följande i händerna och på ryggen/axlarna:

- 1 st ryggsäck, fullpackad
- 1 st datorväska, relativt fullpackad
- 1 st resväska, på hjul (tack och lov), fullpackad
- 2 st baggar, relativt fullpackade

Exakt hur jag kom hem vet jag inte, men jag var trött i varenda muskel. Nu tänkte jag dock ge mig ut på en liten trekilometare, och ikväll blir det kurs och kör.

Kommentarer

Tyck och tänk här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback