Konstig dag

Vaknade halv sju av väckarklockan. En timme och en kvart senare... vaknade jag av ett glatt sms. Då brann det inte bara i knutarna, hela huset stod i ljusan låga! En kvart tills jag skulle vara på praktiken! Slängde på mig lite kläder, upp med håret och en banan i farten. Vilken otrolig tur att jag bor så nära! Blev faktiskt bara fem minuter försenad. Fast en försening med fem minuter märks knappt där. För det första kom min handledare först tio över åtta, och vid åtta när vi börjar så sitter vi mest i lärarrummet och tittar och pratar. Eleverna börjar inte förrän tjugo över.

Jaja, jag var rätt trött på förmiddagen, men det var en lugn dag, som tur var.

Efter lunchen förvärrades saker och ting. Jag har räknat ut att jag måste vara någon form av unikum. De flesta får huvudvärk och migrän av att inte äta. Jag får huvudvärk efter att jag ätit. Så hela eftermiddagen gick jag runt med en sprängande huvudvärk, som inte avhjälptes förrän innan körövningen, då Finaste kom med en karta Ipren.

Trevlig körövning. Många skratt och en del farväl av folk som ska sluta.

Imorgon är jag beställd i 6B med min föreläsning om Förintelsen. Ska bli kul!

Kommentarer

Tyck och tänk här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback