Det går sakta...

Har öppnat ett Word-dokument och skrivit två rubriker. Det är vad jag gjort på mitt examensarbete hittills idag. Men det kommer nog.

Just nu väntar jag på ett telefonsamtal från min pappa. Han ska mellanlanda här idag. Jobbar av nån anledning i stan idag, och ikväll startar Doccen på Färjestad. Så det här blir en utmärkt plats att vänta på.

Katarina åker också hit och kör lopp ikväll. Med Spirit. Som jag känt sen han var föl. Han tyckte om mig när han var föl. Kom galopperandes och gnäggade när jag ropade. Nu tycker han inte om nån. Har vuxit upp till gapig och vidrig tvåårshings. Men han är så söt ändå. De kommer tydligen hela familyn. Så jag ska krama på Saga och busa med vovvarna. Får passa på att kela med pälsdjur när man kan ;)

Kommentarer

Tyck och tänk här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback