Pluggviljan samlar sig...

...eller inte.

Men nu har jag fullt av böcker här som bara väntar på att bli igenomkollade och möjligen abrupt tillbakaskickade till biblioteket. Ska ändå dit imorgon och hämta en reserverad bok som (förhoppningsvis) kommit in då. Då kan jag lika gärna kolla igenom alla böcker nu och rata dem jag inte kommer behöva.

Finns ett par engelska böcker jag vill ha tag i med. En som verkade rikta in sig direkt på mitt område. Men de fanns inte på biblioteket.

Som förresten drev mig halvt till vansinne idag.

VARFÖR har man samma kategori av böcker, med samma bokstavskombination, på två olika ställen? uEab finns på två olika hyllor, och det tog mig en halvtimme att hitta den av dem där mina böcker stod. Gah! Hittar aldrig det jag behöver på bibliotek.

Paniken inför den här uppsatsen börjar redan komma. Vill inte! Ångest som samlat sig i tre år.

Och av den anledningen så tar jag helt logiskt och gör något helt annat.

Kommentarer

Tyck och tänk här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback