Ensamt

Hihi.

På ett bra sätt.

Inatt sov jag och Finaste tillsammans, fast ändå ensamma (det vill säga; utan någon annan i samma hus/lägenhet) för första gången sen innan Taubespelen. Om man inte räknar tältet då. Det blir fyra veckor, har jag räknat ut. Däremellan har vi haft besök, varit på besök, varit i varsin ände av landet (känns det som) och haft besök igen. Skönt att vara bara vi två ett tag, även om jag älskar att ha besök här. Vinkade av svärisarna igår. Snälla, snälla de.

Idag blir det bröllop. Vi har blivit inhyrda att sjunga både i kyrkan och under minglet innan festen. Finaste sitter och övar för fullt.

Nu ska jag duscha, så jag inte luktar blä under denna dag, som ska bli två människors finaste.

Kommentarer

Tyck och tänk här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback