Ledig

Finaste petade lite på mig innan han gick hemifrån strax före åtta. Jag låg och filosoferade innan jag var TVUNGEN att gå på toaletten, sen kröp jag ner igen med en bra bok. Lugn start alltså, och nu efter ett par smörgåsar sitter jag och väntar på att klockan ska bli såpass mycket att bussen går ner mot stan. Ska in på Myrorna och kolla på leksaker och figurer till min musikpåse. Alla småsaker ska få representera varsin låt, och barnen ska i tur och ordning få sticka ner handen i påsen och ta upp en figur, varpå vi sjunger låten.

I helgen blir det Axvall för firande av syster, samt ett besök på marknaden. Jag är i stort behov av en plånbok och så ska jag kolla efter en rolig bok som jag såg där förra gången men aldrig köpte. Mest på grund av att jag dels jobbade, och dels inte hade kontanter på mig.

Nu går bussen snart. Puss!

Kommentarer

Tyck och tänk här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback