Insnöad

Nejdå, inte så farligt som det låter. Är inte mer snö här än hos mamma och pappa. Men kallare är det. Har haft några dagar semester och jag har total ångest över det fortfarande bara halvfärdiga examensarbetet. Idag. Idag ska jag. Lovar. Eller imorgon. Blir arg på mig själv för att jag är så dålig på att få det gjort. Mindre än två veckor innan examinator och opponent ska ha arbetet. Men onsdag eller torsdag tänkte jag skicka det i en så nära färdig form som möjligt till H. Så hinner jag ändra om nåt är totalfel.

Senare idag blir det julklappsutdelning med småbarnen här uppe. Träffade dem igår, och både S och E mjuknade efter en stunds blyghet/rädsla.

Snart: Grönland (fundera på den, ni) och plugg.

Kommentarer

Tyck och tänk här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback