Så var det över för den här gången

Livet i kappsäck alltså.

I över två veckor har kläder, böcker, dator och tidningar åkt i och ur olika väskor med en enorm fart. Hos mina föräldrar bemödade jag mig faktiskt med att packa upp och lägga i garderoben. För att det blev lättare så. Hos Finastes föräldrar låg allt halvvägs nere i väskorna och herrn i huset med dåligt hjärta förbjöds strängeligen att gå in i rummet. Ingen av föräldrarna verkade ha någon större lust i och för sig. De anade väl hur det skulle se ut. Klokt folk. Vi blev klara med B:s pussel på tisdagkvällen. Lätt var det inte och alla bitar gled omkring och såg likadana ut, men det var bannemig det finaste pussel jag sett. Kanterna alltså.




Nu ska det göras ett ryck med uppsatsen. Tretton sidor kvar, om jag får som jag vill. Måste skriva ut och lägga det på lådan på tisdag. Så nu.

Kommentarer
Frida säger:

Vilket läckert pussel! Det ser nästan ut som ett vykort. Lycka till med arbetet!

2010-01-07 | 15:12:42

Tyck och tänk här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback