Lugn i kroppen

Föreläsning på förmiddagen. Jag var sjukt trött efter en natt med dålig sömn, men kunde flumma på med två av världens roligaste människor. Nya bekantskaper. Inget jag ångrar. Vi skulle sitta och diskutera nästa uppgift efter föreläsningen. Jovisst, tjena. Vi fortsatte flumma på, och ungefär tio av alla sextio minutrarna gick åt till skolprat.

Direkt iväg till gymet efteråt. Ett lagom hårt pass som avslutades med en kilometer i bassängen fick mig att piggna till något. Lugnet spred sig, istället för tröttheten.

Saknar Finaste lite. Vi såg varandra i fyrtio minuter i morse. Sen åkte jag till universitetet, och innan jag var hemma igen efter gym och allt så hade han både hunnit åka hemifrån, komma hem och sen åka igen. De har CMB-dop ikväll, vilket alltid lyckas ta en förfärlig tid. Men det bruker också resultera i att Finaste kommer hem med en jäkla massa ost. Ja. De äter tydligen smörgås med ost. Och så ölkorvar. Fast inte på smörgåsen (hoppas jag). Finaste får ibland, för att han alltid ställer upp med bil, lite av det som blir över. Senast de hade dop, förra våren, fick han en ost som räckte till långt in på sommaren. Hujedamig.

Nu är det Animal Cops på TV. Det blir de avsnitt som visas ikväll. Sen sängen.

Kommentarer

Tyck och tänk här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback