Shutter Island

Finaste hann aldrig läsa/höra klart. Hade väl tre kapitel kvar. Hann komma till sprängningen (mer än så vågar jag inte skriva, för den som tänkt se filmen). Men fram tills dess var han nöjd och tyckte filmen följde boken. Jag är nöjd jag med, utan att ha läst en rad.

Ont i knät igen, efter simningen. Jag försöker övertyga mig om att det kommer bli bättre om jag fortsätter simma. Så jag får väl träna upp de muskler som är lite för veka. Kanske gymet imorgon igen, kanske inte.

Nu ska det bli helg. I almanackan också. Vid tid över så ska det packas lite imorgon. Tas mått på soffa och hylla, vilket jag glömde sist. Så kan jag ge de spekulanter som tittat på min soffa rätt svar, och inte uppskattningar.

Men nu: sängen. Och drömma stressiga drömmar om mentalsjuka på en ö med över en mil tillfastlandet. Ser fram emot det.

Kommentarer

Tyck och tänk här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback