Hejdå

Det här blir sista blogginlägget i den här lägenheten. Livet i etta är (åtminstone för nu) slut, och livet i trea ska börja forma sig. Runt mig står travar med lådor samt lite möbler som vi inte kommer orka/vilja/behöva ta isär.

Finaste går rastlöst omkring och öppnar skåpsdörrar för att se till att inget är glömt. Det är det inte. Det vet han också. Men tiden måste ju gå.

Fick ett underligt besked idag. Eller underligt, är väl för mycket sagt. Inte helt oväntat, men det kommer kännas konstigt. Jaja, det blir väl bra.

Om en timme hämtar vi släpet, och ungefär samtidigt kommer Malungs Städfirma (Finastes morföräldrar) och Axvalls Flytt BIP (mina föräldrar). Då ska allt vara klart.

Allt.

Hejdå, underbara lägenhet. Jag har trivts. Det ska jag fortsätta med.

Fast någon helt annanstans.

Kommentarer

Tyck och tänk här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback