Nu är det slut...

Valborg är över för i år. Och det var nog sista året som jag kommer ha bestämt mig innan för att gå dygnet. Det var kul, men så trött har jag aldrig tidigare varit under ett valborgsdygn. Vi var dock 11 tappra själar som gick dygnet. Jag och tre altar till var de enda tjejerna som fixade det. Vi avslutade traditionsenligt på Borgmästarholmen, där det var så kallt att vi var totalt bottenfrusna allihop.

Hursomhelst. När vi (eller jag, åtminstone), varit vakna i 31 timmar, varav 24 iklädda studentmössa, var det dags för diverse prisutdelningar. Mitt "snurra tre varv" gav resultat; Att snurra mössan runt huvudet gav mig segern i Björn Axén memorial. Det var på tiden det. Nu har jag tagit hem allt; Årets Ulla, Årets Drakflygare samt Björn Axén. Nu kan jag sluta gå dygnet med gott samvete =)

En dusch rättade till frisyren och fick oss att börja få upp värmen, någorlunda.

Det är ju en speciell dag för övrigt också. Jag pch Finaste firar ett år tillsammans. Min present till Finaste var en konsertinspelning på fem LP med Bruce Springsteen, samt ett egentillverkat kort. Finaste hade köpt något jag önskat mig länge; en armbandskedja från Thomas Sabo! Den kan man pryda med diverse berlocker. Med paketet kom en broschyr, så jag har redan kollat igenom vilka berlocker jag ska köpa in ;) Synd bara att de är så sjukt dyra.

Vi firade ettårsdagen med middag på Happy Kitchen. Finaste åt både kycklingsallad, samt en prova-på-meny med fyra bitar riktig sushi. Jag åt naturligtvis en stor portion vegetariska sushisar. Mums!

Nu; En Disneyfilm och en kopp varm choklad, toppat med godis.

Kommentarer

Tyck och tänk här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback