Inget bättre alls

Läpparna känns som om de är täckta av en torr, äcklig hinna. Näsan rinner än. Alla lymfkörtlar känns gigantiska. Som de flesta andra så får jag lock för öronen när jag blir förkyld, så det känns som att vandra runt i en bubbla av plexiglas, som dämpar allt alla säger.

Och jag har dessutom smittat Finaste.

Men det blir till att dra sig till jobbet imorgon. Jag öppnar så det finns ingen där som kan ta emot ett sjuksamtal.

Hoppas jag är friskare till på fredag. Då är det after work med ett härligt gäng från jobbet. Jag ska festa natten lång och bli upplockad av Finaste. Sent.

Häpp, måste kila. Finaste ska köpa hem sushi åt oss. Mums. Kanske att wasabin blåser rent i näsan på mig.

Kommentarer

Tyck och tänk här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback