Joggat

Herreminskapare!

Okej, det blev många gåpauser. Kanske blev totalt en kilometer gång istället för jogging.

När jag slog av RunKeeper så hade jag tagit mig nästan åtta och en halv kilometer! Med gåpauser så räknar jag med drygt sju kilometer. Är rejält mör i benen nu (ni anar inte vad många uppförsbackar man kan klämma ihop i spåren här i Malung) och jag kan borsta bort svettsaltet från pannan.

Imorgon blir det nog en kortis, kanske en och en halv kilometer, för att jogga bort lite slagg. Onsdag blir vilodag (och hemresa från Malung) och torsdag blir så långt jag bara orkar. Har ju fått för mig att jag ska jogga från Ljungstorp ner till travbanan nästa fredag. Det är en knapp mil.

Hur det ska gå, det vet jag inte.

Kommentarer

Tyck och tänk här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback