Nu är det klart!

I fredags fick jag ett samtal från ett av de ställen där jag varit på intervju. Jag blev erbjuden en fast anställning! På det ställe där jag varit på två intervjuer och känt att jag skulle trivas hur bra som helst. Jag tackade såklart ja direkt =)

Lönen är lite lägre än vad jag är van vid, men det beror helt på att min utbildning inte riktar sig till förskola, utan till skola. Jag har länge funderat på att komplettera upp, vilket nu skulle ge mig högre lön. Så det är en extra sporre att läsa upp och få även förskolebehörighet.

Idag har jag varit och skrivit på alla papper. Den första augusti drar det igång.

Wihiiiii vad jag är glad =)


Kommentarer
Moa säger:

Stort grattis gumman!!!

2011-07-08 | 21:15:23
Bloggadress: http://stylebywidell.blogg.se/

Tyck och tänk här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback