Ansiktslyft

Bloggen har fått ett litet lyft nu inför sommaren. Stort tack till Finaste som suttit halva helgen med det här.


Igår var jag ensam ute och härjade efter Friska Karlstad-kontroller. Det var ju sjuhundra grader varmt, så jag tog shorts och linne. Korkat. Jag är myggbiten (vad är det för monstermygg här, jag får ju "aldrig" myggbett) och sönderriven på både över- och underkropp efter att ha snubblat fram i skogarna runt Karlstad. På tre timmar hann jag bara tolv kontroller, så de sista tio jag hade tänkt ta, får vänta.

Ledigt även imorgon ju! Fantastiskt. Sen är det EN (1) dags arbete för mig, innan jag tar tre dagars semester och bilar ner till Axvall. Onsdag blir det stallet, torsdag utgår jag ifrån att jag och mamma ska härja runt lite och fredag tar systeryster studenten. Direkt efter att hon landat hemma så gasar jag uppåt igen, för en Ransätershelg fylld av musik och schottis. Ska bli så kul! =)

Min förkylning verkar för övrigt vara en extra allt-variant. Täppt i näsan (spelar ingen roll hur ofta jag snyter mig), rethosta, äckelpäckelhosta och trött i kroppen. Lite torr i halsen med, men om jag inte fått mer ont i halsen imorgon så blir det en joggingtur. Det värsta ontet verkar med andra ord ha gett upp.

Nu ska jag snyta mig igen. Bläh!

Kommentarer

Tyck och tänk här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback