Igång?

Har precis joggat en tur. Joggade i tisdags, för första gången på en månad. Betänk då att jag för en dryg månad sedan, klarade av att jogga en mil. Då tär det en del på psyket att knata runt ett par kilometer och tycka att det knappt går. Idag blev det ytterligare ungefär en kilometer. Kändes okej, är lite trött i benen bara. I slutet av juni inhandlade jag ju nya joggingskor, och det märks att fötterna inte är vana vid dem, då de nästan domnar bort.

Annars är livet bra. Jobbet flyter på, trots en på semester och en sjuk. Vi hade utbildningsdag i måndags, så det har blivit en kort vecka.

Idag hade jag coachsamtal med chefen. Vi gjorde en övning som kallas NÖHR (Nuläge, Önskat läge, Hinder, Resurs (finns att googla, men det enda resultat jag fick upp gjorde inte alls verkligheten rättvisa)). Mycket känslosam övning som startade tankar. Dock en bra övning.

Nu väntar dusch. Sen blir det filmkväll hos N. Och imorgon blir det ytterligare en Axvallsresa.

Tänk så det kan bli.

Kommentarer

Tyck och tänk här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback