Dagen

Har haft en helt okej dag på jobbet. Eller ja, jag ska väl kalla den bra, för inget negativt inträffade. Inget kunde sänka mitt humör, inte ens störtregnet som behagade komma när vi var ute på eftermiddagen.

Bra alltså.

Och trots megastrul på Ticnet så kom vi iväg på veckans spontana. Har vetat ett tag att Soran Ismail skulle komma till stan idag. Många lovord har lästs på Twitter, och igår morse, vid sju, skickade jag ett sms till Finaste och frågade om han kunde boka, så betalade jag.

Sagt och gjort. Dock fick jag inga biljetter igår. Skulle hämta ut dem när jag kom tillbaka till stan efter jobbet, men Ticnet visade sig ha enormt datakrångel (det är såvitt jag vet fortfarande problem) och biljetterna fick stanna där de var.

Eftersom Scalateatern såg till att sköta allt med bravur så kom vi efter några om och men in i salongen. Föreställningen uppfyllde alla förväntningar och jag är glad att det blev av.

Nu ska jag sy korsstygn, se Blue Bloods och sen sova.

Finfint.

Trackback