Easter nails

Jag är, som jag nämnt tidigare, urkass på att måla naglarna. I ett försök att påska till tillvaron på jobbet, har jag idag dock ansträngt mig till det absolut yttersta.

Bilderna är tagna innan jag tvättat bort kladd utanför själva naglarna. Ni ska dessutom ha i åtanke att jag gjort exakt samma grej på högerhanden. Alltså använt mig av vänster hand för att måla. Jag som är så högerhänt man kan bli. Lite handikappande nästan.

Det är inte jättesnyggt, men jag tror budskapet går fram.

Tummetott:
Typiskt påskäggsmönster.


Slickepott:
Prickigt!


Långeman:
Snyggast enligt mig.


Gullebrann:
Randigt va're här.


Lilla Vickevire:
Det ska föreställa ett hjärta...




Kommentarer

Tyck och tänk här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback