Moooondaaaay Moooorniiiing!

Nej. Det är kväll nu. Sen kväll. Bara en och en halv timme kvar på dygnet, för sjutton.

Men morgonen var okej ändå. Om inte annat effektiv.

Vi tog oss väl ur sängen vid halv sju. Jag drog direkt på mig träningskläderna och sen satte vi oss båda i bilen. Vi hade cyklat ner till torget i lördags kväll, för att sjunga med kören vid Earth Hour och sen blev det aldrig att vi cyklade hem igen, utan det blev taxi vidare till nästa ställe. Nog om det. Vi körde ner till cyklarna, Finaste tog sin och trampade vidare till jobbet, jag hängde min i bak på bilen och sen rullade jag tillbaka några meter och parkerade vid gymet. Ett kort pass, sen dusch, en snabb sväng hem för att packa upp och hänga blöta grejer, i med en tvätt med åtta timmars delay (äääälskar den funktionen!) och sen iväg till jobbet.


Dagen har sen flutit på som den ska. Har fått ett nytt barn i min grupp och det verkar fungera. Ska bli kul att se sen hur det artar sig. Veckan blir som den brukar, med undantag för att jag stänger även imorgon då en personal är sjuk. Torsdag bär det av mot Axvall för påskfirande. Ska fira lilla S också, som fyller elva, har jag tänkt. Med vad, det får vi se.

Kommentarer

Tyck och tänk här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback