Det rullar på

Igår gjorde jag något jag inte gjort på länge. Jag cyklade till jobbet. Det är drygt två mil och brukar ta mellan åttio och nittio minuter.
 
Igår tog det sjuttiofem! Och det utan att jag ens var särskilt trött. Dessutom lyckades jag överraska E när hon kom utcyklandes från sin gata, och sen cyklade vi tillsammans de sista femhundra metrarna.
 
Var dock grymt trött på kvällen. Jag somnade till travet vid halv nio, och sov sen nästan utan uppehåll till tio, då jag gick upp ur soffan, borstade tänderna och gick och la mig. I sängen. Där jag somnade direkt, utan att märka att Finaste rumsterade omkring, duschade och sen kom och la sig (eller jo... ett litet minne av att han kom och la sig kanske jag har... hmm...).

Jag var nästan lika trött i morse men piggade på mig efter nån timme på jobbet och sen har dagen flutit på. Jag tror jag slog PB i byten då jag på en timme han byta fem nerkissningar och fyra välfyllda blöjor. Herreminskapare.
 
Så.
 
Det rullar på.

Kommentarer

Tyck och tänk här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback