Anmäld

Igår gjorde jag slag i saken och anmälde mig till Ismilen. Efter jogginturen nerför Billingen (åtta kilometer på femtio minuter, vilket ger en snitthastighet på över nio kilometer i timmen) bestämde jag mig. Nu vet jag att jag kan löpa långt med isbroddar och att jag kan, ja, löpa långt. Det var sjukt längesen jag gjorde ett långpass så det var skönt att få den insikten.
 
Så:
 
 
Nämnde jag förresten att jag, precis som i fjol, fick presentkort på Karlstadsloppet av Finaste? Nu har jag alltså tre lopp att sikta mot i vinter/vår/försommar; Ismilen den 19 januari, VårRuset den 16 maj och Karlstadsloppet den 15 juni. Nej, jag ser inte loppen på något vis som tävling; jag har självinsikt nog att vara nöjd om jag faktiskt ställer upp i alla tre och slipper sjukdom och skador.
 
Taggad? OM!

Kommentarer

Tyck och tänk här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback