Trött i skallen

Fattar inte hur jag kan vara så seg? Understimulans?

Sov lääänge idag. Klockan var väl närmare halv tio innan jag slog upp de små blå. Sen låg jag i sängen och läste och latade mig i runt två timmar. Helt sjukt. Efter det blev det fortsatt slappande, fast på stående fot, innan jag sminkade mig lite lätt. Sen satte vi oss i bilen, åkte till Elgiganten och köte en ny MP3 till mig (jag vet att jag har en musikspelare i mobilen, men med tanke på allt krångel med den igår så tyckte jag att det var lika bra att köpa en separat musikspelare), åkte och tvättade bilen (det behövdes) och sen tog vi en lååång söndagstur. Vi hamnade först i Edsvalla där vi tog en svängom på ÖoB och i lite andra affärer. Sen fortsatte vi och tog vägen över Kil och sen hem till Karlstad där vi stannade till på Bergvik för en improviserad veckohandling. Hem en snabb sväng, jag började lägga över lite musik till nya spelaren, hem till Finastes bror för lite bärhjälp, hem till oss igen och jag har knappt lyft arslet från datorstolen sen dess. Har bara matat in musik i MP3n, runt 450 låter blev det totalt, så jag ska väl vara underhållen till och från jobbet, åtminstone. Detta har tagit timmar, eftersom jag har plockat över musik från en del skivor också (hur längesen var det inte man satt och gjorde det?!).

Som sagt, hur jag kan vara så trött vet jag inte. Nu blir det marsch till badrummet och tvätta av sminket, imorgon blir det tidigt upp för ett gymbesök före jobbet.

Kommentarer

Tyck och tänk här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback