Fullständigt planlöst

Efter onsdagens tidiga uppgång har det blivit ytterligare två arla morgnar. En absolut högst ofrivillig och en någotsånär frivillig. På torsdagen vaknade jag redan vid halv fem och kunde omöjligt somna om, så under loppisrundan ute på leriga landet tillsammans med kollegerna, var jag så trött att jag knappt visste vad jag hette.

Igår skulle jag öppna på jobbet, och eftersom bilen nu är lagad så kunde jag dra på uppgången till halv sex. Väldigt få barn på jobbet, vilket gjorde att vi fick en del praktiska saker gjorda. Vi var bortbjudna igårkväll och det var jättetrevligt. Vi var en liten skara folk och alla kände alla, vilket jag uppskattar långt mycket mer än en värdelös krogkväll. Vid midnatt var jag så trött att jag nästan somnade så då bröt vi upp. Idag har jag fått sova ända till nio, och kroppen och hjärnan känns utvilade båda två.

Vi har verkligen NOLL planer idag vilket passar mig ganska bra. Det får bli något spontant, det brukar bli bra. Har precis laddat upp med lite gröt här, så nu är jag fit for fight.

Over and out

Kommentarer

Tyck och tänk här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback