Med hjärtats egna ord



Låter dig se
Allt det som finns att se
Du vet en väg till mitt innersta rum
Många farväl
Många försoningar
Misstag som lärt oss hur saknaden känns

Tystnat har tvivlen
De hörs inte mer
Du är en gåva som livet mig ger

Jag vill va' där du är
Jag vill leva och växa här
Skriva en framtid ihop
Med hjärtats egna ord

Vi har gått runt myter om kärleken
Målat vår bild av vad kärleken är

Tystnat har tvivlen
De hörs inte mer
Du är en gåva som livet mig ger

Jag vill va' där du är
Jag vill leva och växa här

Skriva en framtid ihop
Med hjärtats egna ord

Jag vill va' där du är
Skriva en framtid ihop

Jag vill va' där du är
Jag vill leva och växa här
Skriva en framtid ihop
Med hjärtats egna ord
Med hjärtats egna ord



Kommentarer

Tyck och tänk här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback