Smile - It makes people wonder what you're up to

Är sådär allmänt nöjd och belåten som man blir sådär ibland. Vet inte på rak arm vad det beror på, men bra känns det.

Vi har haft en bra eftermiddag och fått mycket uträttat. Jag hämtade Finaste vid halv fyra, varpå det direkt bar iväg till polishuset för att ansöka om pass. Kort väntetid, så bara en stund senare var vi påväg till Bergvik där vi handlade mat och en grillpanna. Nästan direkt när vi kom hem, drog jag på mig joggingkläderna och hade tänkt ta ett varv i spåret.

Det kändes löjligt lätt.

Så det blev tre.

Enligt tidigare mätningar ger det niotusenåttahundra meter. Alltså knappt en mil. Är lite stum i låren, trött i fötterna (tro sjutton det; alla mina kilon gånger en komplicerad ekvation vilket ger en stor belastning - i en timmes tid) och har lätt ryggont (vilket jag hade redan innan), men lungorna och luftrören känns som de ska, vilket är viktigast för mig.

Kalrstadsloppet känns plötsligt fullt möjligt.

Kommentarer

Tyck och tänk här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback