Dagens

Här har inte mycket hänt idag. Jag sov fram till halv elva, varpå jag såg slutet av finalen av Masterchef 3, eftersom jag igår lyckades somna ifrån det, mitt under finalmiddagen. Mycket klantigt.
 
Det har varit ett par korta turer till stan respektive Bergvik, och nu är jag alldeles nyjoggad. Drygt fem kilometer blev det idag, i bra tempo.
 
Jag längtar till imorgon. Det är jätteosvenskt att längta till måndagar, men jag har inte sett Kilsfolket på snart tre veckor. Jag hoppas och ber att alla ska vara där imorgon så jag får se dem allihop. Det är helt enormt vilken saknad som kan väckas bara man är ifrån sin arbetsplats.
 
Dagens egoboost: Skärmdump från när jag mätte löprundan. Titta och skäms, alla som bara suttit hemma ;) Eller... eeeh....
 

Kommentarer

Tyck och tänk här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback