Söndag

Helgen börjar lida mot sitt slut. Den har varit bra hittills.

I fredags var vi ute med jobbet. Vi skulle avtackat M som just slutat hos oss, men hon lyckades tyvärr bli sjuk. Vi var dock ett gäng tappra själar som träffades ändå och vi (eller åtminstone jag) hade superkul! Lagom med förfest, lagom med mat, lagom med dryck. Kanonbra, helt enkelt.

Igår var jag lätt bakis men det ordnade upp sig framåt dagen. Vi tog oss ut och åt på Restaurang Slussen innan jag gav mig ut på lite aggressiv shopping. Det blev en BH, ett par stövlar, ett par skor samt två toppar.

När vi väl kom hem la jag mig och skulle läsa lite. Det övergick snart i en power nap... på två timmar. För att vakna till liv gav jag mig ut på en joggingtur och efter den efterföljande duschen, vid åtta på kvällen, var jag faktiskt nästan människa igen.

Söndagen har hittills inte bjudit på alltför många utmaningar. Jag har varit nere på gymet en sväng, men det är väl mer eller mindre allt. Får se om vi tar oss ut på några fler äventyr eller om slappandet får ta över här.

Kommentarer

Tyck och tänk här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback